مشخصات و قیمت روز خرید و فروش نرم افزار پژوهیار
نرم افزار پژوهیار
نرم افزار پژوهیار
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

نرم افزار پژوهیار

نرم افزار پژوهیار در حال حاضر در انبار موجود نمی باشد.
نرم افزار پژوهیار
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید نرم افزار پژوهیار ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید رایانه آنلاین Rayaneh Online را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
نرم افزار پژوهیار، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور نرم افزار پژوهیار، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید نرم افزار پژوهیار

مشخصات نرم افزار پژوهیار

ویژگی های کلی
مدلDVD
تعداد دیسک1
قابلیت نصب بر رویویندوز 7
کاربرد نرم افزارکاربردی
مشخصات نرم افزار پژوهیار
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات نرم افزار پژوهیار تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات نرم افزار پژوهیار نرم افزار پژوهیار، مشخصات و اطلاعات فنی نرم افزار پژوهیار

نقد و بررسی نرم افزار پژوهیار

کاربر گرامی، نقد و بررسی نرم افزار پژوهیار در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی نرم افزار پژوهیار
در نگارش نقد و بررسی نرم افزار پژوهیار تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی نرم افزار پژوهیار محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی نرم افزار پژوهیار، معرفی نظرات نرم افزار پژوهیار، مقایسه، نقاط ضعف و قوت نرم افزار پژوهیار

تصاویر نرم افزار پژوهیار

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس نرم افزار پژوهیار تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر نرم افزار پژوهیار
گالری عکس نرم افزار پژوهیار
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای نرم افزار پژوهیار با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر نرم افزار پژوهیار، گالری عکس نرم افزار پژوهیار، ویدیو، آلبوم و تصویر نرم افزار پژوهیار

لوازم جانبی نرم افزار پژوهیار

لوازم جانبی نرم افزار پژوهیار به صورت پیشنهادی توسط رایانه آنلاین Rayaneh Online معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی نرم افزار پژوهیار می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی نرم افزار پژوهیار، ملزومات و تجهیزات نرم افزار پژوهیار، قطعات و لوازم همراه نرم افزار پژوهیار