مشخصات و قیمت روز خرید و فروش هاب USB ریمکس مدل RU-U4
هاب USB ریمکس مدل RU-U4

مدلهاب USB ریمکس مدل RU-U4
شیار کارت خوان
LED
قابلیت اتصال آداپتور
تعداد پورت‌هاچهار عدد
سازگار با پورت‌هایUSB 2.0

هاب USB ریمکس مدل RU-U4
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

هاب USB ریمکس مدل RU-U4

هاب USB ریمکس مدل RU-U4 (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
هاب USB ریمکس مدل RU-U4
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید هاب USB ریمکس مدل RU-U4 ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید رایانه آنلاین Rayaneh Online را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
هاب USB ریمکس مدل RU-U4، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور هاب USB ریمکس مدل RU-U4، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید هاب USB ریمکس مدل RU-U4

مشخصات هاب USB ریمکس مدل RU-U4

ویژگی های فنی
تعداد پورت‌هاچهار عدد
سازگار با پورت‌هایUSB 2.0
رابط‌هاusb
شیار کارت خوان
قابلیت اتصال آداپتور
LED
ویژگی های فیزیکی
ابعاد100x40x20 میلی‌متر
وزن40 گرم
مشخصات هاب USB ریمکس مدل RU-U4
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات هاب USB ریمکس مدل RU-U4 تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات هاب USB ریمکس مدل RU-U4 هاب USB ریمکس مدل RU-U4، مشخصات و اطلاعات فنی هاب USB ریمکس مدل RU-U4

نقد و بررسی هاب USB ریمکس مدل RU-U4

کاربر گرامی، نقد و بررسی هاب USB ریمکس مدل RU-U4 در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی هاب USB ریمکس مدل RU-U4
در نگارش نقد و بررسی هاب USB ریمکس مدل RU-U4 تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی هاب USB ریمکس مدل RU-U4 محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی هاب USB ریمکس مدل RU-U4، معرفی نظرات هاب USB ریمکس مدل RU-U4، مقایسه، نقاط ضعف و قوت هاب USB ریمکس مدل RU-U4

تصاویر هاب USB ریمکس مدل RU-U4

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس هاب USB ریمکس مدل RU-U4 تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر هاب USB ریمکس مدل RU-U4
گالری عکس هاب USB ریمکس مدل RU-U4
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای هاب USB ریمکس مدل RU-U4 با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر هاب USB ریمکس مدل RU-U4، گالری عکس هاب USB ریمکس مدل RU-U4، ویدیو، آلبوم و تصویر هاب USB ریمکس مدل RU-U4

لوازم جانبی هاب USB ریمکس مدل RU-U4

لوازم جانبی هاب USB ریمکس مدل RU-U4 به صورت پیشنهادی توسط رایانه آنلاین Rayaneh Online معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی هاب USB ریمکس مدل RU-U4 می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی هاب USB ریمکس مدل RU-U4، ملزومات و تجهیزات هاب USB ریمکس مدل RU-U4، قطعات و لوازم همراه هاب USB ریمکس مدل RU-U4