مشخصات و قیمت روز خرید و فروش هندزفری مدل IN-512 Headset
Headset، هندزفری مدل IN-512
Headset هندزفری مدل IN-512
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

هندزفری مدل IN-512

Headset

هندزفری مدل IN-512 - Headset (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
هندزفری مدل IN-512 - Headset
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید هندزفری مدل IN-512 - Headset ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید رایانه آنلاین Rayaneh Online را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
هندزفری مدل IN-512، Headset، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور هندزفری مدل IN-512، Headset، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید هندزفری مدل IN-512، Headset

مشخصات هندزفری مدل IN-512

مشخصات Headset

ویژگی های میکروفن
امپدانس32
حساسیت3db+-91
ویژگی های دیگر
سایر
  • فرکانس پاسخگویی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز و کاملا مناسب برای گو ش ها
  • کابل 120 سانتی متری
  • جنس بدنه پلاستیک با کیفیت
  • دارای کلید برقراری تماس
  • کیفیت صدای عالی
  • سازگار با تمامی گوشی های آندروید و ios، تبلت و آیپد
  • دارا بودن هدفون باکس برای نگهداری درکیف و جیب لباس به جهت جلوگیری از پارگی و پیچ خوردگی سیم هدفون
ویژگی های هدفون
امپدانس32 اهم
حساسیت3db-+91
مشخصات هندزفری مدل IN-512 - مشخصات Headset
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات هندزفری مدل IN-512 - Headset تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات هندزفری مدل IN-512، مشخصات Headset هندزفری مدل IN-512، Headset، مشخصات و اطلاعات فنی هندزفری مدل IN-512، Headset

نقد و بررسی هندزفری مدل IN-512

نقد و بررسی Headset

کاربر گرامی، نقد و بررسی هندزفری مدل IN-512 - نقد و بررسی Headset در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی هندزفری مدل IN-512 - نقد و بررسی Headset
در نگارش نقد و بررسی هندزفری مدل IN-512 - Headset تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی هندزفری مدل IN-512 - Headset محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی هندزفری مدل IN-512، نقد و بررسی Headset، معرفی نظرات هندزفری مدل IN-512، Headset، مقایسه، نقاط ضعف و قوت هندزفری مدل IN-512، Headset

تصاویر هندزفری مدل IN-512

تصاویر Headset

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس هندزفری مدل IN-512 - Headset تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر هندزفری مدل IN-512، تصاویر Headset
گالری عکس هندزفری مدل IN-512، گالری عکس Headset
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای هندزفری مدل IN-512 - Headset با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر هندزفری مدل IN-512، تصاویر Headset، گالری عکس هندزفری مدل IN-512، Headset، ویدیو، آلبوم و تصویر هندزفری مدل IN-512، Headset

لوازم جانبی هندزفری مدل IN-512

لوازم جانبی Headset

لوازم جانبی هندزفری مدل IN-512 - Headset به صورت پیشنهادی توسط رایانه آنلاین Rayaneh Online معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی هندزفری مدل IN-512 - لوازم جانبی Headset می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی هندزفری مدل IN-512، لوازم جانبی Headset، ملزومات و تجهیزات هندزفری مدل IN-512، Headset، قطعات و لوازم همراه هندزفری مدل IN-512، Headset