مشخصات و قیمت روز خرید و فروش هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال Bluetrek Crystal Handsfree
Bluetrek Crystal Handsfree، هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال
Bluetrek Crystal Handsfree هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال

Bluetrek Crystal Handsfree

هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال - Bluetrek Crystal Handsfree در حال حاضر در انبار موجود نمی باشد.
هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال - Bluetrek Crystal Handsfree
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال - Bluetrek Crystal Handsfree ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید رایانه آنلاین Rayaneh Online را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال، Bluetrek Crystal Handsfree، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال، Bluetrek Crystal Handsfree، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال، Bluetrek Crystal Handsfree

مشخصات هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال

مشخصات Bluetrek Crystal Handsfree

ویژگی های دیگر
وزن5.5 گرم گرم
سایر
  • اتصال دهنده : بلوتوث نسخه‌ی 3.0
  • زمان مکالمه : 3 ساعت
  • زمان آماده به کار : 4 روز
  • ابعاد : 19 × 20 × 64 میلی‌متر
  • قابلیت اتصال به 2 دستگاه بلوتوث به صورت همزمان و برای اتصال به اکثر دستگاه‌ها نیازی به پین کد ندارد.
  • پایه میکروفون این هندزفری بسیار باریک و از جنس آلومینیوم ساخته شده و تنها با وزن 5.5 گرم مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد.
  • این هندزفری قابلیت اتصال مجدد بسیار سریع با بلوتوث نسخه‌ی 3.0 را دارد و این به این معناست که حتی زمانی که هندزفری خاموش است تنها با روشن کردن آن می‌توان مکالمه را انجام داد.
  • هندزفری کریستال دارای دکمه‌ی روشن/خاموش است. پس شما همیشه از روشن یا خاموش بودن هندزفری مطمئن می‌شوید و هرگز تماس تلفنی اشتباهی برقرار نخواهید کرد.
  • دارای راهنمای گفتاری به 4 زبان انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و چینی به همراه صدای هشدار عمومی.
  • با شارژ سریع 15 دقیقه‌ای می‌توانید به مدت 1.5 ساعت مکالمه تلفنی داشته باشید و یا هندزفری را به مدت 2 روز در حالت استندبای نگه دارید. این هندزفری در مدت یک ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود.
  • این هندزفری قابلیت نمایش وضعیت باتری خود را در آیفون را نیز دارد. هنگامی که هندزفری به آیفون متصل باشد وضعیت باتری به صورت اتوماتیک بر روی نوار وضعیت آیفون نمایش داده می‌شود.
  • وضعیت تماس و باتری هندزفری توسط یک چراغ LED دو رنگه (آبی و قرمز) نمایش داده می‌شود.
  • گوشی‌های پیشرفته Ergobuds در 3 سایز مختلف به همراه 6 بالشتک گوشی که به خوبی در گوش جاگیر می‌شوند و راحتی شما را تضمین می‌کنند.
  • در هنگام استفاده از این هندزفری همیشه احساس راحتی می‌کنید حتی وقتی عینک به چشم زده باشید.
ویژگی های کلی
کنترل صدا و موزیک
مشخصات هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال - مشخصات Bluetrek Crystal Handsfree
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال - Bluetrek Crystal Handsfree تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال، مشخصات Bluetrek Crystal Handsfree هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال، Bluetrek Crystal Handsfree، مشخصات و اطلاعات فنی هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال، Bluetrek Crystal Handsfree

نقد و بررسی هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال

نقد و بررسی Bluetrek Crystal Handsfree

کاربر گرامی، نقد و بررسی هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال - نقد و بررسی Bluetrek Crystal Handsfree در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال - نقد و بررسی Bluetrek Crystal Handsfree
در نگارش نقد و بررسی هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال - Bluetrek Crystal Handsfree تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال - Bluetrek Crystal Handsfree محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال، نقد و بررسی Bluetrek Crystal Handsfree، معرفی نظرات هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال، Bluetrek Crystal Handsfree، مقایسه، نقاط ضعف و قوت هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال، Bluetrek Crystal Handsfree

تصاویر هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال

تصاویر Bluetrek Crystal Handsfree

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال - Bluetrek Crystal Handsfree تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال، تصاویر Bluetrek Crystal Handsfree
گالری عکس هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال، گالری عکس Bluetrek Crystal Handsfree
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال - Bluetrek Crystal Handsfree با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال، تصاویر Bluetrek Crystal Handsfree، گالری عکس هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال، Bluetrek Crystal Handsfree، ویدیو، آلبوم و تصویر هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال، Bluetrek Crystal Handsfree

لوازم جانبی هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال

لوازم جانبی Bluetrek Crystal Handsfree

لوازم جانبی هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال - Bluetrek Crystal Handsfree به صورت پیشنهادی توسط رایانه آنلاین Rayaneh Online معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال - لوازم جانبی Bluetrek Crystal Handsfree می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال، لوازم جانبی Bluetrek Crystal Handsfree، ملزومات و تجهیزات هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال، Bluetrek Crystal Handsfree، قطعات و لوازم همراه هندزفری بلوتوث بلوترک کریستال، Bluetrek Crystal Handsfree